fredag den 9. juli 2021

Torsdag aften/nat blev der lavet strikkeprøve til Zipperjacket.

 Jeg brugte min torsdag aften/nat på at vinde Håndværksgarn op fra fed til nøgler, lave strikkeprøve, vaske den for til sidst at blogge og ligge den til tørre. 

Strikkefastheden før vask var 16 masker og 23 pinde, efter vaske 15 masker og 22 pinde på pind 5, så denne gang ramte jeg strikkefastheden spot on.

Nu bliver kassen og strikkeprøven lagt lidt til side, mens jeg får strikket min Ankers tee færdig, har tre nattevager foran mig, så den skal nok blive færdig i løbet af weekenden. 

Jeg glæder mig vildt til at komme i gang, den bliver super blød og har en fantastisk farve. 

Jeg har valgt Håndværksgarn farve 13 Beige, som jeg har købt hos Hjelholt´s uldspinderi og Tynn Silk mohair farve 2543 Brunt sukker, som jeg har købt hos Garnværkstedet







Ingen kommentarer:

Send en kommentar