torsdag den 15. juli 2021

Endnu en sød babykjole.

 Jeg har lige syet den sidste knap fast i en Tiny Tulip kjole str. 12 mdr. opskriften er fra Knitting for Olive og du kan finde opskriften lige HER Jeg er vild med mønsteret og opskriften og har strikket den flere gange nu, det her er bestemt heller ikke sidste gang, jeg har faktisk allerede slået op til en i str. 18-24 mdr. 

Jeg har brugt ca. 230 g Baby Merino fra Infinity hearts, i farven Brun 08, du kan købe den hos RITO, et meget lækkert blødt garn, der godt kan være lidt svært at strikke og hækle i, da trådene nemt skiller sig fra hinanden, så man ikke får alle fire tråde med, men er man obs på dette, bliver resultatet super godt. 

Jeg har strikket på pind 3 og 2½. Knapperne var nogle jeg havde i gemmerne. 

Jeg har brugt appén Min strikkejournal til at holde styr på omgange m.m. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar