mandag den 4. januar 2021

Vanter til sønnik

 Min søn  og svigerdatter er flyttet midlertidigt i sommerhus, indtil deres nye hus bliver bygget færdigt, derfor har de en del af deres ting opmagasineret en af de ting som ligger dybt begravet i en flyttekasse er min søns vanter som jeg strikkede til ham for år tilbage, vanter med halve fingre. Nu har han så spurgt om jeg ikke godt vil strikke et nyt  par til ham i sorte, selvfølgeligt vil jeg da det, så nu har jeg slået masker op til et par vanter. 

Jeg bruger opskriften KILLAN FRA DROPS  jeg kan ikke huske hvilken opskrift jeg brugte sidst, den her ser god ud, derfor blev det den. Jeg strikker den selvfølgeligt kun med halve fingre. Garnet er Sock yarn fra Bumbo, købt i Føtex engang i sommer. 

Jeg har strikket de syv centimeter rib, 1 drejet ret og 1 vrang. Jeg strikker på pind 2½.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar