søndag den 31. januar 2021

Hjemmestrikkede strømper til min svigerdatter.

 Jeg har været på hjemme hos min søn og svigerdatter her i weekenden, jeg havde strømper på pindene som jeg sad og strikkede på lørdag aften. Pludseligt siger min søn, Mor de er altså vildt flotte de strømper du sidder og strikker, jeg takker pænt, han fortsætter, hvem er de til ??? ikke nogen bestemt siger jeg, jeg havde bare lyst til at strikke et par strømper. .... hmm jeg tror altså godt at Janne gerne vil have dem , siger han efter et minuts tid, ... jamen så skal Janne da have dem , svare jeg. 

Sådan blev de strømper som ikke viste hvor de skulle bo, til strømperne der kom til at bo i Hune hos min svigerdatter og hun er super duper glad for dem :-)

Garnet er købt i Bilka, jeg har giver 15 kr på nøgle. 

Stømperne er strikket på pind 2½, jeg har slået 64 masker op og der er brugt 50 g. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar