lørdag den 6. juni 2020

Dur ikke væk.

Jeg blev simpelthen nødt til at afprøve mine tanker omkring ribkanterne på min Stockholm Slipover v-neck. Det med at strikke dem på samme pind størrelse som selve slipoveren, men uden følgetråd. Det fungere faktisk meget godt, men vil alligevel prøve at strikke det andet ærmegab, på pind 2 og med følgetråd, jeg skal nemlig alligevel pille den ribkant op som jeg har lavet, for den er for stor under armen. Så der skal samles mindre masker op under armen og for neden i ærmegabet.

Pille op er ikke min favorit beskæftigelse og slet ikke når jeg har brugt Italiensk aflukning, der både er tidskærvende at lave, men også meget besværligt at pille op. Jeg overvejre faktisk at klippe afluknings kanten af, da jeg har rigeligt med garn, men det skære i mit hjerte bare at klippe og smide væk. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar