onsdag den 11. marts 2020

Kaktus: Parodia Scopa

Jeg blev spurgt om jeg kunne lave en Parodia Scopa kaktus og ja det kunne jeg da, den var tilfældigvis i min lille bog om hæklede kaktusser, som kan købes bland andet i Pandura hobby.

Jeg har købt potten i Jysk, det er en plastik potte, så den vejer ikke så meget. Jeg har fyldt det nederst af potten med oasis, så jeg ikke skal bruge så meget bomuldsgarn til jordklumpen.

Den er hæklet i bomuldsgarn og de hvide striber er noget Mohair jeg har haft liggende længe. ( det er en rest fra en nederdel jeg har strikket).

Kuglerne er syet sammen med jordklumpen, som er sat fat i oasisen med blomster tråd og pinde.

Højden blev 22 cm høj og 19 cm bred.

Nu håber jeg bare at Diana også synes at den er flot, så den kan komme hjem til hende og bo.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar