onsdag den 4. marts 2020

Har fået kaktus og sukkulenter på hjernen.

Jeg har hæklet en sukkulent mere, en Crassula Rupetris, eller Kinesiske penge som den hedder i opskrifts bogen, hæklede kaktus og andre sukkulenter.

Jeg havde ikke købt en krukke der var stor nok, så fandt en trækrukke som der har været en orkide i ( den overlevede desværre ikke), jeg har fyldt krukken næsten helt op med oasis, hæklet et fladt stykke jord og lagt den oven på oasisen, jorden er sat fast med blomstertråd ned i oasisén.
Selve sukkulenten er hæklet af noget garn jeg har haft liggende meget længe,  det hedder Fashion og består af 48% viskose, 42 % hør og 10 % bomuld. Jeg tror nok det er købt i Føtex, men jeg er absolut ikke sikker. Den er hæklet på nål 4½

Højden er 18 cm og bredden er 17 cm.
Billederne er taget med og uden blitz, der er også et billede at en rigtig Crassula Tupetris sukkulent, så kan I selv bedømme og det rammer sådan nogenlunde :-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar