lørdag den 22. april 2017

Crocodile stitch i bomuld

Min kollega Cecilie skal være bedstemor til en lille pige, da hun så de små sko jeg havde lavet til Karens barnebarn gav hun kraftigt udtryk for at sådan et par ville hun også gerne have til hendes ufødte barnebarn. Hun ved det bliver en pige, så farverne skulle være det samme, så derfor har jeg lavet endnu et par Crocodile stitch baby booties, i kan finde opskriften HER

Der er hæklet i Mayflower Cotton 8, på pind 2,5, måler 8 cm i foden og vejer ca. 40 g incl. knapperne.

Skoene er super nemme at lave og jeg tror aldrig jeg bliver træt af at lave dem, jeg har bestemt mig for at jeg skal have lave nogle til december, hvor jeg skal på julemarked her i Paamiut, der skal laves nogle i alle størrelser fra baby til børn, men jeg tror ikke jeg vil lave voksen størrelser, til de voksne tror jeg at jeg vil lave nogle filtet futter.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar