torsdag den 4. maj 2023

20 stikkede firkanter færdige

 Nu er jeg endelig blevet færdig med at strikke de 20 firkanter der skal bruges til det tæppe jeg er ved at lave til min venindes mor. 
Nu ligger der bare to bunker ved siden af mig, en bunke med 10 firkanter som har fået hæftet ender og en bunke med 10 firkanter der venter på at få hæftet ender. Når alle ender er hæftet skal firkanterne syes sammen til et stort tæppe. 

Jeg håber på at bliver færdig med tæppet i løbet at de næste par dage, jeg er nemlig i Nordjylland lige nu, hvor min veninde som skal have tæppet bor, så det ville være det smarteste af blive færdig inden jeg flyver tilbage til København, for så er jeg nemlig fri for at skulle sende det. 

Så jeg knokler på med af hæfte og sy sammen, kan godt være det bliver nogle lange dage :-) men færdig det skal det altså være. 


Opskriften er fra Drops og hedder Ice Cream Squares, du kan finde den lige HER

Garnet er Drops Alpaca i farven 6790 Kornblå, som desværre udgår, tæppet er strikket i dobbeltgarn.


 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar