lørdag den 10. december 2022

Juletræs hue, på en anden måde

 Jeg havde garn til over fra juletræs huen til Lia, nok til endnu en juletræshue, jeg tror endda at jeg har garn nok til en mere, men den bliver først lavet i det nye år. 

Denne gang har jeg hæklet juletræshuen så den har ens farvet julekugler på en omgang, det gjorde at jeg ikke havde så mange ender der skulle hæftes til slut. 

Jeg har hæklet på nål 4 i garnet Cosy fra Go Handmade Hobbii, et garn som består af 60% bomuld og 40% Akryl. Stjernen er også hæklet på nål 4 men i garnet Amigo fra Hobbii, et garn af 100% akryl, grunden til at stjernen er hæklet i noget andet garn, er at jeg ikke kunne få en rigtig gul i Cosy. 

Jeg har for mange år siden købt labels med MUTTIS KREATIVE DUKKEHUS og jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg har købt dem.  Jeg glemmer ofte at sy disse labels/mærkater i mit håndarbejde, men denne gang har jeg husket det. 

Juletræshuen har en omkreds på 50 cm. Hæklefasteheden passer ikke helt, så jeg har improviseret lidt undervejs. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar