lørdag den 31. december 2022

I skammekrogen med den

 Denne skønne ballonsweater kommer en tur i skammekrogen, mens jeg flytter og mens jeg overvejer om det hele skal pilles op igen eller om der, når den er færdig skal syes perler på de øverste trekanter på forstykket hvor der ikke er perler og elastik i halsen. 

Jeg er nemlig ikke helt tilfreds med den. Halsen er for løs og flaner, sikkert fordi jeg har strikket den på en rundpind, som egentligt var lidt for stor og så vil jeg have perler over HELE forstykket, men havde ikke tænkt på at jeg skulle strikke perlerne med ind, samtidig med at jeg lavede vendepinde. Så nu er der to bare trekanter på den øverste del af forstykket. Jeg er heller ikke helt tilfreds med raglanmasken, jeg synes det er ud til at  jeg har strikket den for stramt. 





Nu bliver den pakket ned sammen med resten af garnet og så tænker jeg lidt over hvilken skæbne der skal tilkomme den i det nye år. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar