onsdag den 25. august 2021

Gave til min mor.

 Det er længe siden jeg har hæklet kaktusser, hver gang jeg gjorde det og lagde opslag op om det, kommenterede min mor opslaget med: Ej hvor er de flotte, sådan nogle kunne jeg godt tænke mig. Så nu har jeg hæklet to Parodia Scopa til hende,  som en forsinket fødselsdagsgave. 

Potterne er købt i Søsterne Grene, for laaaang tid siden, garnet er 100% bomuld jeg havde i gemmerne. Jeg have ikke helt nok af den lyseste grønne farve, så jeg måtte supplere med en mørkere grøn, jeg spurgte selvfølgeligt min mor om det var ok, det var det heldigvis. 

Jeg blev kun færdig med den ene inden jeg tog hjem på ferie hos mine forældre, så den anden har jeg lavet færdig mens jeg var her. 

Min mor blev rigtig glad for gaven. 

Opskriften er fra bogen hæklede kaktusser. 




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar