torsdag den 3. december 2020

Tiny Tulips til lillesøster

 I sommer strikkede jeg en Tiny Tulips til Tove i farven lilla, til Alma. Alma skal have en lillesøster lige omkring nytår og hun skal selvfølgeligt også have en lilla Tiny Tulips, når hun engang siger goddag til verden og storesøster. Derfor har jeg strikket en i str. 3 mdr. Den er strikket ind imellem alt det andet jeg har lavet, så den har været lidt længe undervejs, men jeg havde jo heller ikke travlt. 

Nu er den færdig og bliver sendt til  Midtjylland. 

Opskriften kan du købe hos KNITTING FOR OLIVE

Garnet er Infinitiy Heart Baby Merino farve nr. 38, som du kan købe hos RITO jeg har brugt lige lidt over 3 nøgler, helt nøjagtigt 156 g. 
Der var heldigvis 5 knapper tilbage fra sidst jeg strikkede den her, så knapperne er også ens. 

Jeg har som sædvanligt haft svært ved at fange den rigtige farve på kameraet, det er nok de mørke billeder, som er taget uden blitz, som gengiver farven bedst. 
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar