torsdag den 23. januar 2020

Mine tre igangværende projekter

Ja lige nu har jeg faktisk aktivt gang i tre forskellige projekter og det er projekter der ikke sådan lige er til at  tage med i skole eller på café, så jeg skal vist også have gang i en lille klud eller et par strømper til min søn.

NÅ men det var de tre projekter jeg kom fra.
Det ene er en hæklet bamsesovedragt, en dragt jeg testhækler for Granny¨s design. Den består af køredragt og vanter, begge dele med bamsepoter. Den er bare så sød og bliver lækker varm.  Jeg testhækler str. 0 - 1 mdr og bagefter skal jeg i gang med str. 12 - 18 måneder. Den jeg hækler nu er i LIMA fra Drops garn og den næste skal hækles i Karisma også fra Drops garn.

Det andet projekt jeg har gang i er et sjal til min veninde, hun har købt et kit på et loppemarkede, men da hun kom hjem og fik det åbnet, måtte hun erkende at det var lige en tand for svært til hendes egene evner, derfor har jeg lovet at strikke det til hende. Det er sjovt at strikke, men tungen skal holdes lige i munden og det kommer til at tage LANG tid inden det er færdigt. Det er meget tyndt garn og strikkes på pind 3. Godt at min veninde har en stor tålmodighed med mig.

Det sidste projekt jeg er igang med, er en trøje til min datter. Endnu en Wanderling trøje, denne gang også i Cashmere fra Garnudsalget. Hun har selv købt garnet, denne gang i en lidt lysere grå, end den første jeg strikkede til hende. Hun købte garnet tilbage i august, så nu er hun ved at være lidt utålmodig for at få den. Jeg har forsøgt at lave lidt om i halsen, da hun synes den hun har er meget åben og falder ud over skulderne. Håber det lykkedes så hun bliver fuldt ud tilfreds med den.

Jeg skal lige til en lille eksamen i morgen og så har jeg en hel uges ferie, så mon ikke jeg kan få lavet en del på alle projekterne ?
Jeg forsøger at lave lidt på bamsedragten hver dag og så lidt på hver af strikkeprojekterne hver 2. dag.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar