fredag den 5. juli 2019

Bånd påsyet cardigan

Jeg har for længe siden strikket en cardigan i patentstrik til mig selv, knapperne har jeg købt i Nuuk, det er garvet lakseskind, men de er så tunge at de hang mere og mere og rykkede trøjen skæv. Det har irriteret mig og jeg har faktisk ikke brugt den ret meget, den har bare lagt i kurven med tøj og ting til  reparations.

Nu har jeg fået syet et bånd bag på og knapperne er også syet fast i båndet, der er også blevet syet et bånd på i den modsatte side, lige inden for knaphullerne, for at siderne skulle være lige lange, så nu kan jeg komme i gang med at bruge min skønne cardigan, den er perfekt her om sommeren, når der er lidt køligt.

I kan finde indlægget om cardiganen lige HER

Her kan man rigtig se hvordan knapperne hænger og trækker i garnet.









Det buler lidt imellem knapperne, men det er bedre end før, nu kommer jeg til at bruge den. 

Knapperne sidder nu som de skal. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar