lørdag den 2. februar 2019

Sokker str. 47

Jeg har givet min svigersøn et gavekort på 2 par tykke sokker, da jeg gjorde det havde jeg ikke lige overvejet hvor lang tid det tager at strikke en størrelse 47, det vil jo overhovedet ingen ende tage, man strikker og strikker og strikker, når man så mener at NU må det da være tid til at tage ind til tåen, ja så mangler der da lige 3 cm mere :-) Men nu er jeg endelig færdig med det første par, strikket i moraase garn.

Jeg slog 56 masker op på pind 3½, strikkede 20 cm skaft og 31 cm fod. Jeg har brugt 150 g moraase garn i grå.

Jeg er super glad for at jeg strikkede begge strømper på en gang, ellers tror jeg ikke lige at jeg havde fået dem lavet færdig sådan lige med det samme. Nu skal jeg lave en trøje til mig selv, eller i hver fald starte på en, inden jeg laver par nr. 2 til ham.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar