torsdag den 28. februar 2019

Infinity heart, baby merino

Jeg har været så heldig at få lov til at prøve og anmelde Infinity Hearts Baby merino fra https://rito.dk/ de har set min blog, synes at den er interessant og vil måske gerne have et samarbejde igang med mig. Jeg må sige at jeg er meget beæret, tænk sig at et af de firmaer som jeg handler rigtig meget med, faktisk har lagt mærke til min blog :-)

Jeg har nu fået garnet hjem, en rigtig flot lyng farve.  Mit første indtryk af garnet er at det er super blød og dejligt. Glæder mig til at skulle igang med at strikke og hækle af det. Først vil jeg strikke Tiny Tulips fra knitting for Olive og så vil jeg hækle en sød kyse/ hue til, den har jeg bare ikke lige fundet opskriften til endnu.

Jeg glæder mig til at komme igang, men jeg skal lige være færdig med en hæklet nederdel til min kollega og nogle studenterhuer som skal bruges til bordpynt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar