tirsdag den 30. august 2016

Speed knitting, på grund af kort leverinstid.

Min kollegas søster ville også gerne have et par futter med hjem til DK, hun tager afsted torsdag aften, så jeg havde fra mandag aften til at lave dem i.

Jeg knoklede løs til kl. 2 mandag nat, kunne alligevel ikke sove, da min datter skulle op og forsvare hendes speciale. Min datter vækkede mig tirsdag morgen kl. 7, for at fortælle mig resultatet, derefter fortsatte jeg med at strikke, hæfte ender og sy sammen.

Futterne har nu været en tur i vaskemaskinen, fået læster i og står nu til tørring, i morgen skal de have knapper og formgummi, så er de klar til at komme med i kufferten til DK.

Jeg er træt nu, på grund af manglende søvn, men glad, for futterne blev færdige og jeg har en datter som er Cand. Polit  med speciale i finansiering,

Futterne er lavet i Drops Eskimo, på pind 8 opskriften finder i HER







Ingen kommentarer:

Send en kommentar