fredag den 8. september 2023

Når man er træt, skal man strikke noget nemt.

 Min hjerne har været for træt til at lave strikkeprøve til Sweater no. 20 fra My favourite Things knitwear, jeg har købt garnet da jeg var i Nordjylland sidst. Der ligger nemlig den lækreste skønne lille garnforretning, ikke særligt langt fra hvor min søn og svigerdatter bor. Den hedder BUTIK SKAARUP og er helt sikkert et besøg værd hvis man er på de kanter. Garnet er Filcolana Peruvian Highland wool og Filcolana Alva.

Nå men når nu hovedet er for træt til at lave strikkeprøve, så måtte jeg jo starte op på noget nemt som jeg ikke skal tænke så meget til. Derfor er jeg startet på på et Sophie Shawl fra PETITEKNIT, jeg strikker det i CASSIOPEIA Købt hos Gaia garn en ny web forretning som min svigerdatter gjorde mig opmærksom på. De sælger bæredygtigt garn, de opkøber overskudsgarn m.m og får det spundet til nye garner. 

Jeg strikker på pind 4,5 og tager ud på hver 4. omgang, så jeg følger ikke helt opskriften.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar