tirsdag den 29. august 2023

Karklude til de unge mennesker

 Jeg nåede at få hæklet 3 karklude mere til de unge mennesker i Nordjylland, inden min ferie derover var færdig og jeg tog tilbage til København. 
Det blev til to ensfarvede og en rasteklud. 


Den mørkeblå klud på de sidste 4 billeder, er hæklet i Bumbo Organic Cotton på nål 3, jeg har 60 masker og der er brugt 50 g. 

De to andre klude er hæklet på nål 3, kan ikke huske hvilket bomuldsgarn, og der er 50 masker, så de er lidt mindre end den mørkeblå. 

Jeg var så heldig at få fat på 10 nøgler Bumbo Organic cotton til 69 kr. i Krammerland Pandrup, så er I i nærheden af Pandrup er der altså mulighed for at købe billig bomuldsgarn, de har bare ikke særligt mange farver at vælge imellem. 















2 kommentarer:

  1. Hvilket mønster har du brugt de er rigtig fine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brugt det som jeg kalder halv grums.
      jeg slår 51 lm op, så hækler jeg 1 fm og 1 hstgm rækken ud, jeg sørger for at slutte med 1 hstgm. Næste række starter jeg med 1 fm.
      Så jeg starter alle rækker med 1 fm og slutter dem med 1 hstgm.

      Slet