torsdag den 31. august 2023

Et umage par strømper

 Alt skal ikke være helt snorlige og ens, efter min mening, men det var nu ikke helt meningen at disse strømper skulle være så uens. 

Grunden til at strømperne blev så uens var at det ene nøgle eksploderede og jeg blev nødt til at vinde det op i et nøgle for at kunne strikke af det, jeg ville så starte indefra på det andet nøgle, så jeg startede nogenlunde ens på begge nøgler, men jeg kunne ikke finde garnenden, derfor startede jeg ude fra på det ene nøgle og indefra på det andet nøgle. Men helt ærligt så synes jeg ikke at strømper altid behøver at være helt ens. 

Jeg har slået 60 masker op på pind 2½, strikket rib og skiftet til pind 3 til resten af strømpen. 
Garnet er Bergen Superwash som består af 75% superwash uld og 25% Polyamid. Farve 04. Størrelse 37/38, så lige i det mindste til mig. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar