søndag den 31. oktober 2021

Så blev den lille vest endelig færdig

 Den her vest har ligget i skammekrogen , dels fordi jeg lige skulle tage mig sammen til at trevle noget af den op, dels fordi jeg ikke har fået lavet så meget håndarbejde på grund af bachelor skrivning og dels fordi min ryg har drillet en hel del, så jeg ikke kan holde ud at sidde, men har fundet ud af at få mig placeret i sengen, så jeg kan ligge halvejs ned og strikke :-) 

Nu er den blevet færdig og jeg skal til at slå op til en mere, bare i en str. 4 år. 

Vesten er strikket efter en opskrift i bogen KLOMPELOMPE STRIK ÅRET RUNDT, den hedder Vinterfin vest jeg har lavet lidt om på opskriften, da der ikke skulle være knapper på skulderne. Så hals åbningen er lavet lidt større. 

Jeg har strikket den i INFINITY HEARTS BABY MERINO i farven 08 Brun. Den er strikket på pind 3 og jeg har brugt ca. 65 g. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar