mandag den 22. november 2021

Vinterfin vest i str. 4 år

 Nu blev jeg "endelig" færdig med Vinterfin vest fra Klompelompe i str. 4 år. den har været længe undervejs, da jeg lige for tiden ikke har så megen strikketid. Jeg skriver Bachelor opgave i håb om at bliver færdig som sygeplejerske d. 19. januar. 

Jeg har strikket den i Infinity hearts Baby Merino farve nr. 08, jeg har brugt ca. 80 gram. Strikket på pind 3 og 2½. 

Garnet kan du købe hos RITO

Opskriften er fra bogen KLOMPELOMPE, STRIK ÅRET RUNDT

Nu krydser jeg alt der krydses kan, for at jeg har fået lavet halsåbningen stor nok, til at hovedet kan komme igennem. Jeg har nemlig ikke lavet knapper på skulderen som der ellers er i opskriften. 

De sidste billeder er af de to vinter fine veste jeg har lavet, en til bror og lillesøster, jeg tror det bliver et super flot søskendepar der kommer til at danse om juletræet juleaften.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar