fredag den 5. februar 2021

Nyt garn, ny strikkeprøve

 Jeg ved godt at jeg er i gang med zipper sweater til min svigersøn og at der kommer til at tage et godt stykke tid inden jeg kommer i gang med Kumulus trøjen til mig selv.  Men jeg havde altså ikke ro i sindet før jeg havde fundet ud af om den garnkombination jeg havde tænkt mig kunne bruges til opskriften, så jeg MÅTTE bare lave en strikkeprøve. 

Nu er strikkeprøven lavet, strikkefastheden passer med opskriften, så nu skal resten af garnet bare lige vindes op i nøgler, så er jeg klar til mit næste projekt, nemlig Kumulus trøje til mig selv. 

Garnet er Super kids mohair og silke, farve Liquid Sunshine Mohair, købt hos Ladybug Yarn, et virkeligt luksus (og dyrt) garn. Du kan købe det lige HER og Dampet silke (råsilke) købt hos garnudsalget. det kan du købe lige 

Opskriften er Kumulus fra Petiteknit som du kan købe lige HER

Jeg glæder mig til at skulle i gang, men nu vil jeg kaste min strikkekærlighed over trøjen til min svigersøn. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar