fredag den 13. november 2020

Ruffle sock fra Petiteknit

 Min skide søde med studerende har spurgt om jeg vil strikke Ruffle sock til hende, ikke fordi hun ikke selv strikker, men fordi hun ikke strikker sokker. Det vil jeg selvfølgeligt gerne. Hun har købt garnet og nu er jeg i gang, jeg vil gerne være færdig til på mandag, hvor vi har de sidste timer sammen inden vi skal til eksamen. 

Jeg blev enig med mig selv om at det ville være for kompliceret at strikke begge strømper på en gang, som jeg ellers plejer at gøre, så derfor er der kun en strømpe på pinden den her gang. 

Opskriften kan du finde lige HER

Kimmie har lavet en video på hvordan man laver flæsen, den kan du finde lige HER Det er helt klart med at holde tungen lige i munden når man skal samle masker op og efterfølgende strikke dem. 

Garnet er Flora fra Drops, du kan se deres farvekort lige HER hvor du også kan finde den billigste forhandler. 
Jeg strikker i farven 07 Beige. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar