torsdag den 5. november 2020

Italiensk aflukning og virtuel undervisning

 Når man kombinerer Italiensk aflukning med seks timers virtuel undervisning, ja så føles det faktisk ikke som en tidsrøver, jeg nåede endda også at få hæftet alle ender, samt samlet masker op til et ærme. Man kan nemlig godt lytte og ordne sit strikketøj samtidigt, eller det kan jeg i hvert fald godt. 

Nu mangler jeg så kun ærmerne, knapstolpe og halskant, så er jeg færdig med fødselsdags- + julegave til min veninde. 

Jeg får ikke strikket så meget i aften, for der er vildt meget at læse til i morgen. 

Jeg vil lige slå et slag for Italiensk aflukning, det bliver bare super flot og også rimeligt elastisk, så helt klart min favorit måde at lukke strikketøjet af på. 

I kan se hvordan man laver Italiensk aflukning i DEN VIDEO HER

På billede 2 kan I se hvor flot det bliver lukket af. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar