onsdag den 13. marts 2019

25 stk. EUX kongehuer

Nogle gange kan man godt fortryde at man har sagt ja til at lave noget for en anden, det her har været en af de gange for mig.

Jeg havde lovet at lave 25 små EUX kongehuer, til en som bliver EUX student til sommer. For det første er det et pillearbejde, når tingene er så små, 2,5 cm i diameter, for det andet føles det som ren samlebåndsarbejde, når der skal laves så mange ens.
Men nu er de færdige og klar til at blive sendt, håber de lever op til forventningerne, for jeg er ikke sikker på at jeg orker at lave dem igen.

De er hæklet på nål 2,5 med forskellige bomuld 4/8 garn, opskriften har jeg fundet inde på stof2000 hjemmeside for mange år siden, jeg kan ikke finde den derinde længere, så kan ikke linke til opskriften, desværre.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar