tirsdag den 20. november 2018

Nr 4 Botanical Yoke fra Purlsoho færdig

Laaangt om længe blev jeg færdig med den sidste Botanical yoke til min veninde, det er den 3. jeg har strikket til hende, den 1. var sort, så kom der en i brun og nu den sidste i råhvid, alle tre er strikket i Drops Alpakka Jeg elsker simpelthen det garn, det er så lækkert blødt og varmt.

Trøjen er strikket på pind 3, der er brugt 500 g Drops Alpakka, kroppen, ærmerne og halsen er lavet længere end de er i opskriften, lige som trøje nr. 2.

I kan se trøje nr 2 lige HER
Trøje nr 1 lige HER

Det er jo så kun tre trøjer,  jeg har også lavet en til mig selv, det var den første jeg lavede efter  opskriften, men resultatet blev ikke så heldigt, den blev løs og "voksede" når jeg brugte den, derfor kom den en tur i vaskemaskinen og derefter i tørretumbleren for at "krympe" den lidt, den blev mindre, men jeg er stadig ikke helt tilfreds med den, da jeg synes den er meget bred, så overvejer at sy den ind i siden. Men jeg bruger den stadig, som en varm trøje under regnjakken, eller herhjemme når det er rigtigt koldt.
I kan læse om trøjen til mig selv lige HER og HER

Hvis du gerne selv vil strikke trøjen kan du købe opskriften HER







Ingen kommentarer:

Send en kommentar