fredag den 14. september 2018

Regnslag til min skoletaske

Jeg er begyndt på sygeplejestudiet og derfor har jeg fundet min gamle skoletaske frem, jeg fik da jeg tog Sosu-hjælper uddannelsen.

Jeg cykler til skolen hver dag. så tasken udsættes for al slags vejr og skal jo derfor også kunne holde blandt andet vand ude, det er så bare et problem, for det kan den ikke.
Jeg havde et stykke voksdug liggende som var tiltænkt til at bruge som regnslag til jakken.

Voksdugen blev fundet frem, tasken lagt oven på, der blev tegnet og klippet, syet en løbegang, trukket elastik igennem og vupti, så havde jeg et regnslag.

Nu kan vejret bare komme an, både jeg og min taske er klar :-)
En bonus er at jeg også bliver set i trafikken, for regnslaget er i meget friske og klare farver.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar