lørdag den 10. februar 2024

Flerfarvet strik og strikkering

 Sidst jeg prøvede flerfarvet strik havde jeg fundet en gammel plastik strikkering frem, den fungerede ikke helt perfekt og den strammede ualmindeligt meget om min finger, så jeg kunne ikke holde ud at strikke med den ret langt tid af gangen. 

Jeg var så, så heldig at få en lækker smuk strikkering af min søster og hendes børn i fødselsdagsgave, ringen er fra OHDEER, den er lækker og nem at bruge. 

Nu har jeg kastet mig ud i et nyt projekt med flerfarvet strik, nemlig strømper. 
Jeg strikker som sædvanligt begge strømper på en gang på to pinde. Jeg har så også valgt at jeg kun ville tage hul på et nøgle garn af hver farve, da det er 100g nøgler, derfor tager jeg garnet både indefra og fra ydersiden. Jeg kan godt informere jeg om at jeg ikke har gjort strikkelivet let for mig selv med det her projekt, garnet vikler sig ret meget ind i hinanden. 

Det kan godt være jeg ender med at smide håndklædet i ringen, bryde garnet og strikke strømperne hver for sig, men ikke endnu, jeg går lidt til og fra dem, så når de driller for meget, ja så finder jeg et andet projekt frem og får lige pulsen lidt ned. 

Garnet er SILLY SOCKS DISCO fra Hobbii.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar