fredag den 2. februar 2024

Ego restestrømper par nr. 3

 For en uge siden blev jeg færdig med endnu et par restestrømper til mig selv. Det er mange år siden at jeg har strikket 3 par strømper til mig selv på en måned, dejligt at få udvidet sin skuffe med hjemmestrikkede strømper. 

Da jeg startede på dette par havde jeg en rest strømpegarn som ikke var blevet vundet op i to nøgler og ærligt så gad jeg ikke til at skulle vinde det op inden jeg begyndte at strikke af det, jeg havde heller ikke min vægt med, så løsningen blev at jeg strikkede fra begge ender af nøglen. 
Den metode vil jeg helt sikkert benytte mig af igen, for så er jeg også sikkert på at nøglet bliver delt i to lige store dele. 

Strømperne er allerede taget i brug. 
Jeg har strikket på pind 2½. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar