onsdag den 17. januar 2024

Ego restestrømper nr. 1

 Jeg har bestemt mig for at få brugt nogle af alle de strømpegarns rester jeg har liggende, og jeg er blevet færdig med det første par, det er strikket af syv forskellige strømpegarner. 

Det er dejligt at få ryddet ud i sine rester, der er dog en lille bagside af medaljen og det er alle de ender der skal hæftes, når man strikker med rester, men jeg overlevede og jeg er super glad for resultatet, de er allerede taget i brug. 

Jeg kikkede i min egen strømpeskuffe og opdagede at jeg faktisk ikke har forfærdelige mange hjemmestrikkede strømper til at ligge i den skuffe, derfor skal alle restestrømperne være til mig selv. Det er godt med sådan nogle små ego-projekter. 

Det er måske ikke det kønneste par strømper jeg har i skuffen, men de er lige så varme som alle de andre hjemmestrikkede strømper jeg har. 

Jeg er også allerede startet op på restepar nr. 2















Ingen kommentarer:

Send en kommentar