mandag den 3. august 2020

Tiny Tulip i skøn lilla

Jeg er blevet færdig med kjolebodyen til Tove, det har taget lidt længere tid end det plejer, men jeg er på sommerferie i det Nordjyske, så der har ikke været så meget strikketid, som jeg har når jeg er hjemme. 

Kjolebodyen er strikket efter en opskrift fra Knitting for Olive og hedder Tiny Tulip, I kan finde opskriften HER

Jeg har strikket Infiniti heart Baby Merino FARVE 38 på pind 3. Jeg har brugt lidt over 5 nøgler, helt nøjagtig 277 g. så godt at jeg bestilte rigeligt med garn hjem. Garnet er købt hos Rito.dk

Jeg har strikket den største størrelse den som hedder 18 - 24 mdr. 

Jeg havde selvfølgeligt glemt at tage knapper med hjemme fra, så har været i genbrug og måtte købe en børneskjorte for at gå nogle knapper som passede, men alligevel billige knapper, fik skjorten til 15 kr. og der var 10 knapper på, det kan man ikke sige var dyrt. Min mor fik skjorten og vil sætte andre knapper i, så skal en af hendes børnebørn have den. 

Det er ikke første gang og helt sikkert heller ikke sidstegang at jeg strikker den her kjolebody. 
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar