torsdag den 9. april 2020

Plissenederdel str. 110

I dag har jeg støvet min symaskine af. Jeg skulle nemlig sy en ny lynlås i min datters bukser, ej møj arbejde som jo bare skal gøres, jeg har nu taget tilløb til det i 
over en måned tror jeg, men nu er det gjort. 
Bagefter fandt jeg et mønster og noget stof frem som jeg har købet i Stof og stil, da jeg var inde og købe lynlås til bukserne. 
Det er det komme denne søde bling bling nederdel ud af, det er en str. 110 altså 5 år. 
Jeg har brugt Dette mønster og Dette stof samt Dette elastik Jeg synes faktisk at den er blevet super sød.

Nu skal jeg så bare finde ud af hvad jeg skal sy af resten af stoffet, det er ikke nok til en nederdel mere, hvis striberne skal passe samme, og det skal de jo. 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar