mandag den 29. april 2019

3. gang SKAL være lykkens gang

Arghh jeg er sååååå irriteret på mig selv, jeg er ved at strikke Tiny Tulips fra Knitting for Olive, jeg er ved at strikke skørtet og det kommer vist til at tage laaaaaang tid, for nu har jeg strikket mønsteret forkert to gange. Jeg er sikker på at jeg har slået nok masker op, har talt og talt, især 2. gang jeg begyndte, men jeg må have gjort et eller andet galt, ikke fået slået om når jeg skulle, for når jeg er kommet et stykke op i mønsteret kan jeg se at jeg mangler masker.

Første gang trevlede jeg op og vant et nyt nøgle af garnet, så der ikke lå en stor bunke løst garn der kunne gå i kludder mudder. Anden gang kunne jeg simpelthen ikke overskue at skulle trevle på igen, overvejede mulighederne, at bare slå flere masker op og så fortsætte, men jeg kender mig selv god nok til at vide at fejlen ville springe i øjnene på mig hele tiden, så kunne jeg smide det hele væk og tage et nyt nøgle garn, men man smider ikke garn ud, sidste mulighed var at starte fra den anden ende af nøglen og så trevle det op, ved at strikke det.

Jeg valgte sidste mulighed, så nu strikker jeg af det som er strikket :-)

Har jeg fået sponsoreret af Rito, det hedder Infinity hearts Baby Merino. Et lækkert blødt garn, som er skønt at strikke af.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar