lørdag den 14. juli 2018

Jule Bestikstrømper i 30 graders varme

Jeg har lige lavet 12 bestikstrømper, nu er de pakket og klar til at sende afsted, så skal jeg bare lige igang med 12 mere, som så skal sendes til nordjylland.

Strømperne er hæklet i Bunbo akryl garn og det giver lidt mange udfordringer her i  varmen, da jeg sveder og mine hænder bliver våde/klamme, så er det faktisk svært at arbejde i akryl, men nu har jeg lovet at lave dem og så må jeg jo bare holde lidt flere pauser en jeg plejer at gøre.

Jeg havde ikke mere af det røde, så måtte ud og købe, selv om det er samme slags garn, så er det nye garn altså lidt tykkere, så strømperne bliver lidt større, men det gør heldigvis ikke noget, de kommer jo ikke til at ligge ved siden af hinanden.

Opskriften er fra Filihunkat I kan finde den lige HER

Hjerterne har jeg hæklet i bomuld, jeg kan desværre ikke linke til opskriften, da det er en jeg har skrevet ud for længe siden og jeg har ikke skrevet hvor jeg har fundet opskriften. Men prøv at google hæklet hjerte, så kommer der en del opskrifter frem.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar