onsdag den 15. april 2015

DET SKAL FEJRES

I går omkring kl. 18 opdagede jeg at nr. 100 havde syntes om min facebook side Muttis kreative dukkehus, det er vildt synes jeg.

Jeg blev så glad at jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne ( min symaskine og den nederdel jeg er ved at lave til mig selv) ... argh eller retter, jeg lagde det fra mig og begyndte i stedet at hækle et Køkkenhåndklæde (39x29) og en karklud (20x20), som nr.100 skal have i gave.

Begge dele er hæklet i Drops Paris, dog havde jeg ikke helt nok til karkluden, så de sidste syv cm, er hæklet i dobbelt id 8/4 bomuld. Der er en lille forskel i blødheden, som jeg håber retter sig efter vask.
Mønsteret jeg har brugt har jeg beskrevet i Dette indlæg.

Så Tillykke til Jytte Carstensen, håber du bliver glad for din uventede gave.

Jeg har lige et lille P.S... jeg har gået og pønset på en GIVE AWAY. Det bliver en hæklet ting og det bliver hæklet i det lækre garn Drops Alpaca.






Garnet til den kommende Give Away


Ingen kommentarer:

Send en kommentar