søndag den 5. oktober 2014

Vinter tøj, til Bobby Olsen, min søns hund

Min søn har fået hund, en fransk buldog, utrolig sød. Men både min søn og svigerdatter mener at han vil komme til at fryse, nu vi går koldere tider i møde. Så vi var i stof2000, hvor vi købte mønster og stof.

Men puha sikke dog et arbejde, for det første har jeg grøn fnuller i hele huset, efter det pels stof, der skulle være fór og kant og så skulle mønsteret også rettes til, da hunden ikke passede ind i skemaet.
Det er mange år siden jeg har slået tryk knapper i, så det voldte også en del problemer, fik først vent en forkert og fik brug det forkerte værktøj, så "han" delen gik i stykker på en anden. Men nu er den helt færdig, De unge mennesker og jeg selv er meget tilfredse med resultatet. Ved bare ikke lige hvad Bobby Olsen mener om at skulle have tøj på, men mon ikke han venner sig til det?




Grøn fnuller i hele huset, øv øv




Bobby Olsen, ved ikke lige hvad han skal mene om det nye tøj


Ingen kommentarer:

Send en kommentar