onsdag den 3. september 2014

Grydelapper i normal størrelse

Min datter ville gerne at jeg hæklede nogle Hotte grydelapper til hende kæreste, men meget gerne i en lidt mere normal størrelse.

Jeg har hæklet dem i Muskat fra Drops, havde nemlig noget liggende af dette garn i farverne 23 og 78, 3 nøgler af hver farve. Jeg var overbevist om at det var nok, efter at havde tjekket hvor meget der var brugt i opskriften fra Garn Grammatik, havde bare glemt at tjekke løbelængden, så det var ikke nok til at jeg kunne lave to ens, så det blev to i kontrastfarver, men svigersønnen var glad og så var det jo ikke så galt.


Jeg har lagt dobbelt thermium imellem, det er syet fast, så det ikke flytter sig under vask, ved ikke om det vil gøre det, men bare for en sikkerheds skyld.
Størrelsen blev 21 x 21 cm.

Opskriften kan i finde HER
Garnet kan i finde HER
Thermium kan i købe HER





Ingen kommentarer:

Send en kommentar