tirsdag den 3. juli 2018

Flere trøstebamser

Jeg har fået lavet i alt fem trøstebamer, fire elefanter og en bamse.
Selv om elefanterne er forskellige i størrelsen, er de lavet efter samme opskrift, der er bare brugt forsekelligt tykkelse garn. Opskriften er fra Lityfa og du kan finde den lige HER

Opskriften til bamsen har jeg fundet inde på Drops hjemmeside, du kan finde den lige HER jeg har brugt noget meget tyndt bomuldsgarn som jeg har arvet efter min mormor, hun brugte det til at hækle flakoner.

Nu er de puttet i poser og så skal jeg lige have aftalt hvornår jeg kan aflevere dem, så de kan komme ud på et hospital og trøste nogle uheldige børn.

Bamserne er lavet til Facebook gruppen TRØSTEBAMSER
Jeg ved de kan bruge masser af bamser, så hvis du har tid og overskud til det, så meld dig ind i gruppen og lav de bamser du har tid og lyst til, der er ingen krav om at man skal lave en hel masse.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar