søndag den 29. oktober 2023

Test strik af Sea Foam Sweater

 Jeg er så heldig at jeg har fået lov til at teststrikke Sea Foam Sweater for Amalie Di knit Jeg teststrikker str. 3 XL. 
At være teststrikker betyder jo at man skal læse korrektur, der skal prøves undervejs, så man er sikker på at størrelserne passer og at de holder målene. Det betyder så også at man nogle gange skal trevle en hel del op. Det har jeg gjort med den her. Da jeg var kommet et godt stykke længere en halskanten, blev Amalie opmærksom på at ærmerne måske ikke var vidde nok, så der skulle pilles op til halskanten og laves lidt om på maskefordelingen og udtagningerne. 

Nu er jeg så nået et godt stykke ned under ærmerne og er ved at kunne se en ende på bolen, så skal der bare strikkes ærmer, dem glæder jeg mig til for der er der struktur strik og så går det stærkt. 

Jeg strikker i en tråd Drops Air farve 23 og en tråd Blackhill Super Kid Mohair farve 128, på pind 7

Jeg vil mene at denne trøje er et god hvis man skal strikke struktur strik for første gang.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar