søndag den 10. november 2019

Wire kan bruges som hjælpe/hvile tråd

Jeg er ved at strikke Song of the sea cardigan fra drops og er kommet dertil hvor der skal sættes masker på tråd til ærmerne, men jeg har altid haft lidt svært ved det der med at have masker på en tråd, jeg synes det er så besværligt at samle maskerne op når de skal bruges igen.

 I dag fik jeg så en genial ide (hvis jeg altså selv skal sige det) Jeg har brugt mine Knitpro wire i stedet for et stykke garn, det funger super godt, det er godt nok lidt tungt i enderne, men det gør ikke noget for det bliver så nemt når jeg skal til at strikke ærmerne, jeg skruer bare mine ærmepinde på, samler de rasterende masker op som er under ærmerne og strikker mine ærmer, det er da genialt, er det ikke?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar