søndag den 4. marts 2018

Tyk trøje til Berta

Jeg har for et par år siden, syet en trøje til min søn og svigerdatters hund Bobby, de har fået en hund mere, søde lille Berta, hun skulle da også have en trøje, så jeg var i gemmerne for at finde stof som kunne passe.  Min søn valge et meget tøset stykke stof.
Stoffet er meget tyndt og vil ikke varme ret meget, så måtte i gemmerne igen, fandt et stykke uld-rib, meget tykt, købt i stof2000 for lææææænge siden.

Trøjen blev klippet og syet i dag og jeg nød at sidde ved min symaskine igen, kan godt mærke det er alt for længe siden.

Mønsteret er købt i Stof og Stil,  jeg er ikke sikker på det kan købes mere, kan i hvert fald ikke finde det.

Nu skal trøjen sendes og jeg krydser fingre for at den passer, de unge mennesker har lovet at tage billeder af Berta med trøjen på, så lige så snart jeg har dem bliver de lagt ind her.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar