onsdag den 13. juli 2016

Jeg fortsætter med at filte futter

Jeg har fået sendt en kæmpe bunke uldgarn herop, fordi der var en som bestilte filtet futter til hendes drenge og sig selv, da jeg får momsen trukket fra de vare jeg får sendt herop og portoen er mega dyr, bestiller jeg altid rigeligt, det havde jeg også gjort denne gang, jeg var desværre bare så uheldig at hun sprang fra handlen og fik sin søster til at lave futterne i stedet, ikke noget at gøre ved, men virkeligt ærgerligt.
Jeg laver alligevel futterne og håber på jeg kan få dem solgt inde på Amioamio.
Garnet er købt hos Hobbii hvor de havde nogle rigtig gode tilbud på uldgarn og hvor jeg fik en super god service.
Den eneste bagdel der er ved at bestille garnet over nettet er at det tager omkring en måned inden det kommer herop, men det venner man sig til.

Jeg har lavet endnu et par futter med øre også kaldet Mize i str. 29/31og så har jeg lavet et par Elfies i str. 38/40, begge er Drops opskrifter.

Det var ikke bare sådan lige til at samle Elfies futterne, hvis jeg ikke havde haft drops Monterings video tror jeg ikke den var blevet lavet færdig, eller det havde ihvertfald taget meget meget lang tid inden jeg havde fået den samlet.

Til Mize har jeg brugt Drops Alaska og til Elfies har jeg brugt Drops Big Delight print.







Jeg havde svært ved at se dette kunne blive til et par futter

Men så videoen og satte numre på firkanterne

og så blev det til futter, som lige skulle en tur i vaksemaskinen







2 kommentarer: