tirsdag den 4. november 2014

Jeg elsker Aldi

Især når de har garnpakker til 50 kr.

Jeg fik i sidste uge købt 4 pakker med 4 nøgler strømpegarn, til 50 kr. pakken. det er da bare super dejligt. Der er både opskrift og strømpepinde med i pakken, det gør jo bare garnet billigere, men jeg bruger nu mine egne pinde, dem der er med er ikke så gode. Opskriften bruger jeg nu heller ikke, men er vildt glad for måleangivelsen, da jeg aldrig kan huske hvor mange masker der skal slås op til de forskellige størrelser.

Så nu er jeg igang med et par sokker til en veninde der har fødselsdag d. 6/11. Hun skal selvfølgeligt have noget mere, men det skal købes i genbrug, for der er der vi normalt køber gaver til hinanden. Så jeg snyder lidt i år, men tror ikke hun har noget imod det.

Jeg er vil med de farver de havde den her gang, især den brændte orange og den karrygule.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar