torsdag den 12. december 2013

Mit fem års project

Uhh var lige ude i vaskehuset, for at lede efter en krog til et billede. Fandt så et æld-gammelt gemt OG glemt project. Jeg synes stadig at det er vildt flot, når det engang bliver færdigt. Er ikke helt sikker på at det bliver færdig til julen i år, men har bestemt mig for at det IKKE bliver gemt væk, før det er helt færdigt, om det så skal stå fremme til sommer.


Jeg mangler ikke så meget, men for det første tager det en evighed at lave og for det andet er knappenålene ved at være for lange, de går lige igennem flamingoen, så jeg er nødt til at klippe dem kortere, det tager også en del tid. Men det skal altså være færdig til julen 2014 !!!

På hver enkelte knappenål er der sat en grøn plastik-palliet og en lille grøn perle. På nogle af de andre er der også sat en større perle på i enten rød eller klar.

Jeg tror det bliver godt, når det engagn bliver færdig.

Ideen har jeg fået fra et ugeblad, kan simpelthen ikke huske hvilket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar