fredag den 20. november 2015

Uro af rensdyrgevir

Jeg har købt endnu et stykke Grønlandsk håndværk fra en af de lokale.
En mand stoppede mig på gaden for et stykke tid siden, for at høre mig om jeg var interesseret i at købe noget husflid, han havde to små uroer med, bestående af 6 dyr hver, ialt 12 forskellige dyr fordelt på de to uroer, rigtig flotte syntes jeg. Da jeg havde svært ved at bestemme mig for hvilken en af dem jeg ville købe, foreslog han at han kunne lave en stor til mig, besående af alle 12 dyr. Dette sagde jeg ja tak til og i går kom han hen på mit arbejde med den til mig.

Jeg er meget tilfreds med resultatet og gav ham med glæde den pris vi fik os forhandlet frem til. 650 kr som jeg faktisk ikke synes er meget for sådan et stykke håndværk.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar