fredag den 20. november 2015

Stjerne foldet af avispapir

Jeg skulle op og spise hos min kollega til aften, jeg ved hun sætter meget pris på hjemmelavede ting, lige som jeg selv og bestemte derfor at jeg ville have en lille værtindegave med til hende.
Jeg havde set nogle spændende stjerner på nettet og har  indsamlet gamle Grønlandske aviser til formålet, sådan en stjerne skulle hun have.

Jeg satte mig ved køkkenbordet lige så snar jeg kom hjem, for jeg havde kun to timer til at få stjernen færdig i og vist ikke hvor lang tid jeg skulle bruge, da det var første gange jeg skulle bukke/ flette sådan en.

Jeg har fundet vejledningen hos home by linn den er på norsk, men overhovedet ikke svær at gå til.

Jeg klippede min avis til så kvadraterne var 18x18 cm, så det er blevet en rimelig stor stjerne.

Elna blev meget meget glad for hende gave og den hænger nu i hendes køkkenvindue.


Første tak er lavet, der skal otte til en stjerne



Her er stjernen i Elnas køkkenvindue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar