søndag den 3. november 2013

Lidt om mig

Hej alle sammen

Jeg er en kvinde på 46. Jeg har netop afsluttet min 3 uddannelse og er netop startet i nyt job.
Jeg er også begyndt at være aktiv med mit håndarbejde igen. Har fundet symaskinen frem, strikkepinde og hæklenåle. Jeg har strikket siden jeg var ganske ung, i perioder mere end i andre, men jeg er først begyndt at hækle for et par år siden, det første jeg lavede var mundservietter, men har da siden hæklet kasket, sjal og poncho.
På et punkt har jeg dog været aktiv kreativ, igennem de 3 år jeg har læst. Med min madlavning, jeg elsker at afprøve krydderier, ingredienser og deres sammensætning. Det er sjovt at udvikle nye retter, jeg skal bare huske at skrive dem ned, mens jeg spiser dem, for så kan jeg også nemmere lige lave nogle finjusteringer. Så der vil helt sikkert på et tidspunkt komme nogle opskrifter a la Irene.

2 kommentarer:

  1. Godmorgen Mutti (Irene ?). Jeg har lige set din blog-adresse på face book. Det glæder mig, at der kommer hæklede ting, da det er mit absolut foretrukne håndarbejde. Hilsen Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Moster Hanne

      Altid skøn at kunne glæde nogen :-)
      Du har helt ret, jeg hedder Irene, men min datter og svigersøn kalder mig altid Mutti, derfor navnet.

      Slet