onsdag den 26. juli 2017

GIVEAWAY

Jeg har i dag rundet de 50.000 visninger på min blog og det synes jeg faktisk er stort, derfor har jeg bestemt mig for at give et par filtet futter væk.

Det eneste du skal gøre er at kommentere det her indlæg med hvilken model futsko du kan tænke dig, hvilken farve og strørrelse. Du skal selvfølgeligt også huske at skrive dit navn, efternavn og hvilken by du bor i.

Hvis du også bliver fast læser af min blog, vil jeg blive rigtig glad, men absolut ikke nødvendigt for at deltage, det kan så være at jeg laver endnu en giveaway når jeg når op 100 faste læsere.

Jeg trækker en vinder blandt alle dem som har kommenteret indlægget d. 26. august og det bliver offtenliggjort i et indlæg.

nr. på model og nr. farve er skrevet under billedet.

Model 1, laves i en farve uden kant for oven.
Model 2


Farve 1 Mørk Brun
Farve 2 Lilla og organge nuancer.

Farve 3 Baige med nister ( tweed) 

farve 4 Lilla med nister ( tweed)


Farve 5 Pastelrosa ( svær at fotografere) 

Farve 6 Turkis

8 kommentarer:

  1. De lækre hjemmesko vil jeg da meget gerne vinde og de må meget gerne være i farven grøn model2 str.40 lige som dem på billedet, de er bare så flotte så nu håber jeg om jeg kunne være heldig med venlig hilsen Pia annette Kristensen 6000 kolding :)

    SvarSlet
  2. Model nr 2 i str 40, grønne eller brune. ������
    Mvh
    Birthe Bak, Viborg.

    SvarSlet
  3. Model 2 str. 40 i lilla med nister. Hilsen Laila Kristensen Hou, 9370 hals

    SvarSlet
  4. Tillykke til bloggens flotte besøgstal!!! vil meget gerne vinde model nr 1 i turkis og str. 39.

    Mange hilsner Helle Hansen 8723 løsning 🙇‍♀️🙋‍♀️

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Model nr 2 i str 39 og i turkis eller brun. Hilsen Christina Lyager, Randers Nø

    SvarSlet
  7. For søren da en lækker "give away" - jeg vil da blive glad for at vinde str. 38 - model nr. 2 og gerne i den flotte grønne farve, der er vist på billedet ellers farve 2 lilla/orange nuancer.
    Hilsen Dorte Lindholm, 5550 Langeskov

    SvarSlet
  8. Model 2 i farve 4 Lilla med nister (tweed) str. 39
    Bedste hilsner
    Heidi Lund Hansen
    3905 Nuussuaq, Grønland

    SvarSlet